Winna galaretka

Dziś nie przepis a pomysł. Szybki i zaskakujący, super efektownie prezentuje się na stole :)
A mowa o niczym innym jak o galaretce z wina. Podajcie ją znajomym i obserwujcie gdy próbują się jej napić :)

Potrzeba: 

  • wino 250 ml - ja użyłam naturalnego, słodkiego, śliwkowego wina od Potęgi Tradycji
  • łyżka żelatyny
Wino podgrzejcie i wymieszajcie z żelatyną wcześniej rozpuszczoną w wodzie (postępujcie tak jak każe opakowanie), rozlejcie do kieliszków, odstawcie do lodówki by się zastygło. Teraz wystarczy poczekać na gości :)

Prezentuje się fajnie, nieprawdaż?

Może spodobają Ci się inne wpisy?

3 komentarze

  1. Popatrz ,popatrz i się nie wylała ,czyli dobrze zrobiona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mam obawy przed tym czy się zastygnie, tu się na szczęście zastygła :)

      Usuń
  2. o, a ja jeszcze nie robiłam. A już tyle razy mnie korciło.

    OdpowiedzUsuń