Budyń malinowy - test

Nie za przepadam za budyniami. Są jak dla mnie zbyt mdłe i... mleczne? Chętnie jednak przetestowałam budyń malinowy od Agro-Wodzisław, jakoś wcześniej sama z siebie nie wybrałabym takiego smaku: maliny i budyń? Mdłe do kwadratu! A jednak ten budyń pozytywnie mnie zaskoczył.

Wygląd: blado różowy, delikatny kolor przypominający mi... skórę niemowlaka :)
Smak: brak wyraźnego smaku maliny, czuć delikatny posmak ale to jak dla mnie bardziej plus niż minus
Zapach: mleczny z równie delikatną jak w przypadku smaku nutką maliny
Konsystencja: po prostu prawidłowa: nieco lejąca, nie zbyt zwarta
Walory dodatkowe: ciekawy smak, balans pomiędzy słodkością i aromatem maliny, skład: pomimo tego że będący tam kwas karminowy nie brzmi zbyt przyjaźnie jest to naturalny barwnik więc nie ma się czego bać.

Jeśli już miałabym sama z siebie kupić budyń i zjeść go ze smakiem to byłby właśnie ten budyń. Może to dlatego że nie ma w nim ciężkich nut wanilii czy czekolady. Polecam z czystym sumieniem!


Może spodobają Ci się inne wpisy?

2 komentarze

  1. Lubię budyń, ale malinowego chyba jeszcze nie jadłam - narobiłaś mi ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest inny niż wszystkie inne. Może Ci podejdzie :) Też pierwszy raz się spotkałam z takim smakiem, ale to chyba dlatego że nigdy nawet nie patrzyłam na półkę z budyniami :D

      Usuń