Blog w nowej szacie graficznej!

Witajcie! Jak może niektórzy z Was zauważyli postanowiłam zmienić nieco szatę graficzną bloga i wreszcie stworzyć swój banerek z muchą i kolanem jej oczywiście! 
Po lewej stronie udostępniam krótką ankietę w której możecie wyrazić swoje zdanie na temat wyglądu bloga. Jeśli jesteście tu pierwszy raz, nic nie szkodzi, po prostu kliknijcie czy Wam się podoba :)

Już nie długo mam zamiar wrócić z lekkimi, letnimi przepisami ;) Tymczasem dla ochłody: smakowite zdjęcie :)
źr: Pinterest


Może spodobają Ci się inne wpisy?

4 komentarze

  1. Lubię minimalizm, także spoko. Ja też dziś ciut odświeżyłam bloga ;)
    http://lubieessc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasno, czytelnie, przejrzyście - tak jak lubię (w sensie, jako czytelnik - bo drażnią mnie na przykład wymyślne czcionki i tła, które utrudniają czytanie, a to przecież przy blogach kulinarnych najważniejsze) :)

    OdpowiedzUsuń